Sayfalar

28 Haziran 2013 Cuma

Nerelerdeydim?

Merhabalar,

1 haftadır bloguma uğrayamadım. Nerelerdeydim diye merak eden olursa, 2 hafta önce canım kızkardeşim Denizli'den bize geldi. Kuzucukla baya vakit geçirdiler. Beraber gezdik tozduk alışveriş yaptık. Oğluşla teyzesi ilgilenince ben de biraz nefes aldım. Sonra geçen cumartesi kardeşimi alıp eşim ve oğluşumla beraber Denizli'ye annemlere gittik. Bahçeli evimizde temiz havaya doyduk.Dalından kiraz,vişne,ıhlamur topladık.Annemin sağlıklı,nefis yemekleriyle karnımızı doyurduk.Pamuk anneanneme doydum.Çok özlediğim babacığımla kahve içtik,meyve yedik. Felekten günler çaldım anlayacağınız. Çok güzeldi....Tadı damağımda kaldı......Herkese ailesiyle,sevdikleriyle huzurlu mutlu ağız tadı dolu günler dileğimle....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....