Sayfalar

11 Haziran 2013 Salı

Maybelline Moisture Extreme Ruj #455 Flamant Rose Flamingo

Merhabalar,

Hala güzel ülkemde tatsız günler yaşanıyor. En kısa sürede herkesin dilediğince birbirini kırmadan üzmeden yaşayabileceğimiz güzel günlerin gelmesi dileğimle, bugün sizlere yeni aldığım bu güzel ruju anlatmak istiyorum. Rossmann'da Maybelline dudak ürünlerinde %40 indirim olduğunu duyunca koştum.Bu serinin rujlarını zaten kullanıp seviyordum.Fiyatının da 7tl'ye kadar düşmüş olduğunu görünce bu rengi kapıverdim. 


flamant rose,



makyaj blog





Bol nemlendirici özellikte, sheer yapıda bir ruj. Sürümü yumuşak.İstenirse birkaç kat sürülerek kapatıcılık arttırılabilir. Rengi koyu mercan,soluk kırmızı olarak tanımlanabilir. Dudağa doğal güzel bir renk veriyor. Günlük makyajlarda sık kullanabileceğim bir renk. Diğer renk seçenekleri de güzel. Bence ince yapıda nemlendirici özellikte ruj arayanların denemesi gereken bir ruj.




Elimdeki swatch 2-3 kat sürüldüğü için daha koyu duruyor. Dudak swatchında da etraftaki kızarıklıkların kusuruna bakmayın ten makyajı yapmadım.

Sevgiler.......





1 yorum:

  1. yaz için ideal bir renk bence
    not: http://shemellon.blogspot.com/2013/05/lutfen-kelime-dogrulama-seysini-kaldrn.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....