Sayfalar

20 Haziran 2013 Perşembe

Kozmetik alışverişi

Merhabalar,

Bir önceki postumda bahsettiğim gibi kızkardeşim 3 gündür bizde. O da benim gibi kozmetik ve oje hastası. Epeyce gezdik ve beğendiklerimizi kaptık birlikte.


Önce kendi aldıklarımı paylaşayım fırsat bulursak ona aldıklarımızı da paylaşmayı düşünüyorum.


İşte aldıklarım:





magic sand

Pastel starlips serisi rujlarının hastasıyım.Acayip güzel sürümü olan bir ruj serisi .Umarım renk seçeneklerini çoğaltırlar.Ben bu kez tercihimi cherry renginden yana kullandım. Yakında yazısı blogda olacak. Pastel ojeleri de Rimmel ojeleri de seviyorum.Ortadaki Pastel oje yeni çıkan magic sand matte finish serisinden.Aldığım watsonsta sadece iki rengi vardı ve ben bu rengi seçtim .Rimmel markasının da cocktail colour serisinden çook güzel bir ojeyi kapıverdim.Her ikisinin de yazısı yakında blogda olacak.



Yaz sıcağında deodorant olmazsa olmaz bir ürün. (sıcak olmasa da öyle tabi ki ama yazın daha çabuk tüketiliyor.) Emotion markasına ait fresh bouquet kokusuna ba-yıl-dım.Çok güzel bir koku.Bir de love diye bir kokusu vardı onu da kızkardeşim kendisi ve annem için aldı.O da şahane bir koku.

Sevgiler....

3 yorum:

  1. Yazın rengaren sürmek,giyinmek enerjiyi arttırıyor sanki.Ojeleri merak ettim.Güzel günlerde kullan hepsini;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....