Sayfalar

29 Haziran 2013 Cumartesi

Flormar'dan iki yeni oje serisi Wet look & Glitter

Merhabalar,

Önceki yazılarımdan birinde bahsettiğim gibi geçen hafta Denizli'ye ailemin yanına gittim. Oradan dönüşte eşimin anneannesini ziyarete Konya'ya gittik. Konya'da Kule Site diye bir alışveriş merkezi var.Spor ayakkabı bakmak için orayı dolaşırken büyük bir Flormar mağazası olduğunu gördüm daldım içeri. Flormar'ın facebook hesabında wet look serisinin çıkacağını duymuştum zaten.Glitter serisinden haberim yoktu. 

İki serinin de tamamı vardı. Ben wet look serisinden sadece bir kavuniçi rengini aldım glitter serisinden de 2 oje seçtim ama.Glitter serisinin tamamı alınası irili ufaklı simler içeren ojelerden oluşuyor. Wet look serisi de parlaş bitişli sürümü kolay çok güzel pastel renklerden oluşuyor. Bu serinin de tamamı alınası .Ama bende diğer renklerin hepsinin benzeri var.O yüzden tek ojeyle yetindim. 





nail polish


Hepsini ayrı ayrı sürüp swatchlayacağım.Bu yalnızca ön gösterim.:))Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....