Sayfalar

30 Haziran 2013 Pazar

Flormar Wet Look WL05

Merhabalar,

Bir önceki yazımda Flormar'ın yeni çıkardığı 2 yeni oje koleksiyonundan söz etmiştim. İşte bu yazımda sizlere wet look serisinden aldığım çok tatlı neon şeftali tonlarındaki WL05 renginden söz etmek istiyorum.

WL05

wet look

Ojenin sürümü çok rahat.Özel kalın bir fırçası var.Tek hareketle tüm tırnağa uygulanabiliyor. Oldukça parlak bir bitişi var. 2 katta kapatıcı oluyor. Çabuk kuruyor.Renk çok güzel bir neon şeftali rengi. Tam yaz rengi.Ambalajı bilindik flormar oje şişesi ama kapağı altın rengi ve desenli yapmışlar.Çok güzel duruyor.

Serideki diğer renkler de çok güzel gerçekten.Çok güzel bir mint ve lila rengi var.Onlarda da aklım kaldı .Ama benzer renkler bende olduğundan almadım.Tabi belli olmaz belki de alırım :))

WL05



Fiyatı 3.5 tl. Bence serideki tüm renkler alınası renkler.Yaza uygun renkler var. Çok beğendim. 
Sevgiler....

2 yorum:

  1. gri olanı da çok güzel, hafif mavimsi duruyor, tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....