Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

En sık kullandıklarım-Mayıs ayı favorileri

Merhabalar,

Kozmetik/makyaj bloglarını takip ederken okumayı en sevdiğim yazılardan biri favoriler-sık kullanılanlar oluyor. Hem bir arada birçok ürün hakkında bilgi sahip olabiliyorum hem de bir sürü görsel içeriyor.Bu sebeple ben de böyle bir yazı hazırlamak istedim.

Havaların ısınması sebebi ile ağır ten makyajlarından koyu göz makyajlarından kaçınıyorum.Zaten oğlumdan da buna pek fırsat kalmıyor.




1)Flormar Pretty Allık P113: Flormar pretty allıklar hem fiyatlarının uygunluğu hem de sevimli ambalajıyla sevdiğim bir ürün.Bu renk de sevdiğim doğal bir pembe tonu. Günlük makyajlar için çok uygun.

2)Estee Lauder Double Wear Stay-in-place Powder Makeup: Markası gereği kalitesi malum bir ürün. Pudra fondöten özelliğinde.Çok iyi kapatıcılığa sahip bir ürün. SPF 10 özelliği olması yaz günleri için bir artı. Fırçayla hızlı bir ten makyajı yapmak için süper bir ürün.Renk seçeneği fazla bir ürün .Bendeki 2N2 Fresco rengi. Severek kullanıyorum.

3)Pastel Allık No:115: Şeftali mercan delisi biri olarak çok sevdiğim bir allık bu.Çok güzel hafif ışıltılı bir şeftali rengi. Şeftali tonları sevenlere şiddetle öneririm. 

4)MAC Springsheen allık: Sheertone shimmer sericinen pembe-şeftali bu allık da uygulama kolaylığı açısından sevdiğim bir allık. Yavaş yavaş renk yoğunluğunu arttırarak istediğin yoğunlukta uygulayabiliyorsun. Aşırıya kaçma ihtimali çok düşük.







5)Too Faced Naked Eye Palette: Too Faced süper ambalajları da benim çok sevdiğim bir marka. Naked eye paleti de gördüğümde bayılmıştım ve aldığım günden beri elimden hiç düşmedi. Renkler günlük makyajımda çok rahat kullandığım. Çok tozutmayan çok kolay dağıtılan, kalıcı özellikte.Kaliteli bir far paleti isteyenlere şiddetle öneririm.



5)Golden Rose Multicolor Diamonds Lipgloss: Rengi yapısı çok güzel.Yapış yapış değil.Rahatsız edici bir yapısı yok.Çok güzel bir ışıltısı var.kullandığım 2.tüp bu. Severek sürüyorum.Kalıcılığı her gloss kadar.

6)Maybelline Color Sensational Ruj Colar Tonic: Şu yazıma tık tık 

7)Maybelline Moisture Extreme Ruj Flamant Rose: Şu yazıma tık tık



8)Maybelline Water Shine Diamonds Ruj Mango Diamonds: Maybelline Water Shine serisi hem nemlendirici özelliği olan hem de çok renk çeşitliliği olan uygun fiyatlı güzel bir seri. Üniversitenin ilk yıllarından beri severek çeşitli renklerini kullandım ve kullanıyorum. Bu ruj da turuncu mercan tonlarında içinde minik ışıltıları olan süper bir renk. Çok severek sürüyorum.

Sevgiler....


2 yorum:

  1. selamlar.. Too Faced Naked Eye Palette stiletto olan siyah renk galiba hiç kullanılmamış gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğru tespit etmişsin:) Siyaha pek elim gitmiyor. Smokey makyaj bile yapsam koyu kahveleri bordoları siyaha tercih ediyorum. İçindeki siyah olan paletlerdeki siyahların hepsi duruyor.:)

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....