Sayfalar

15 Haziran 2013 Cumartesi

Bitenler & Çöpe Gidenler #2

Merhabalar,

Bu yazımda bahsedeceğim ürünlerden sadece bir tanesi bitti. Diğerleri bozulduğu için çöpe gittiler.








1) Essence Get Big Lashes-Volume Boost: Bu rimeli büyük umutlarla satın almıştım.Essence ürünlerinin genelinden memunum .Bu ürünü de bu nedenle iç rahatlığıyla aldım. Ama büyük bir hayal kırıklığı yaşadım. Ben rimellerde hacim ve siyahlık ararım genelde. Bu rimel kirpiklerimi hiç uzatmadığı gibi fazla da renk vermedi.Normalde 6 ay kullanım ömrü olmasına rağmen 3 ayda kokusu değişti.Hemen çöpe gidecek.

2)Flormar Spiderlash Deepblack: Bu rimel flormarın halen satışta olan rimellerinden biri. Ortalama bir rimel.Günlük makyajlarda tek katta çok güzel siyahlık verip güzel ayırıyor.Çok fazla hacim vermiyor.Ama güzel siyahlık veriyor. Ama ikinci katta çok topaklanıyor.O yüzden tek kat sürmek gerek. Bu rimel uzun süre bozulmadan dayandı. Ama tekrar almam.


3) Alix Avien Oje ve 4)Golden Lady oje kıvamları yapıları bozulduğu için çöpe gittiler.


5) Tek biten ürünüm Pantene Pro Series Repair saç maskesi oldu. Bu üründen bitirdiğim ikinci kavanoz. Severek kullandım. Saçıma iyi geldi. Markette filan denk gelirse tekrar alırım.

Sevgiler.....




2 yorum:

  1. ojelerin bozulmasından nefret ediyorum :D

    YanıtlaSil
  2. güzel urunler yenısıne mınnet..



    cekılsım var son günler beklerım canım sevgıler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....