Sayfalar

14 Haziran 2013 Cuma

Athena Açık Parfüm V102- Very irresistible

Merhabalar,

Aslında parfümü kullanacaksak orjinalini kullanma taraftarıyım .Ama bazen yeni kokular denemek aynı anda birkaç kokuyu birarada kullanmak istediğimde,ya da deneyip bir kokuyu çok sevdiğimde açık parfümlere de bir şans verebiliyorum.

Athena açık parfümü yıllar önce başka kokularla kullanmıştım .Ama yıllardır kullanmıyordum.Geçenlerde ankamalle gittiğimde standına eşimle uğradık birkaç koku denedik bir de yenilenen ambalajını görünce birer koku kapıverdik.







Givenchy very irresistible'ı 2 yıl önce eşim hediye almıştı.Kokuyu çok severek bitirmiştim. Athena parfüm bu kokunun benzerini nasıl yapmış diye merak ettim denedim. Gerçekten koku çok benziyordu. Yazın çok rahat kullanılacak bir koku olduğundan hemen aldım.




Sevgiler....

1 yorum:

  1. Athena açık parfümü bir arkadaşım da bayılarak kullanıyor ve çok memnun. her ankamalle gittiğimde önünden geçerken alsam mı almasam mı oluyorum.. şimdi bir bayandan duyunca alasım geldi. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....