Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Watsons alışverişim

Pazar günü anneler günü nedeniyle dışarılardaydık. Alışveriş merkezine gitmişken Watsons'a uğradım.Gratis'e de çok gitmek istiyordum ama 365AVM'de gratis yoktu :(. Watsons'tan ihtiyacım olanları topladım.




Watsons'ın bu papatyalı cep mendillerinin hastasıyım bittikçe alıyorum. Çok güzel kokuyorlar. Islak mendilde de aslında yaseminli olan favorim ama bu kez denemek için okyanus kokulu olanını aldım henüz denemedim.


Down Under Naturals Argan yağı serisini çok merak ediyordum.Zaten onarıcı saç kremini kullanıyordum argan yağı sıvı saç kremini de aldım bakalım beğenecek miyim. I love serisinden ilk aldığım bu ürün çilekli ve milkshake'li peeling özellikli duş jeli.Kokusu şahane.


Watsons superdrug deodorantlar çok tatlı minik deodorantlar. Misty kokusu da çok hafif ferahlatıcı bir koku. Tam çantaya atmalık. Rimmel markasının Kate serisinden 7 numarayı çok almak istiyor ve bir türlü bulamıyordum. Ama aldığım rengi eve gelip açtığımda beklediğim renkten eser yoktu. İçinden gül kurusu çıktı:)) Bunu da kullanıcam artık bir şekilde. Maybelline falsies black drama favori rimellerimden. Watsons H Bella el kremini ilk defa aldım. Karadut ve siyah çaylı olanını kokusunu çok sevdiğim için aldım.Bugün kullandığımda çok sevdim güzel nemlendiriyor.



Watsonsun bu banyo süngerlerini de 1 alana 1 bedava kampanyasında görünce stoklamadan edemedim. Duş jeli ve banyo köpüklerini bu süngerlerle kullanmayı seviyorum.
Epey bir şey almışım di mi:) Güzel güllerde kullanırım umarım. Dileyen herkesin dilediklerine kolayca ulaşabilmesi dileğimle....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....