Sayfalar

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Sosyete pazarı alışverişi

Merhabalar,
Yazmak istediğim bir sürü yazı var ama oğluşumdan bunları yazmaya ayıracak vakit pek bulamıyorum. Yanından ayrıldığım an basıyo çığlığı. Geçen hafta sonu eşim oğlum ve ben Ümitköy sosyete pazarına gittik. Asıl amaç dolaşmaktı ama bir şeyler almadan da dönmedik tabi:)



Bu üst şifon kumaştan.Yarasa kollu. Bu yılın modası olan puantiye ve mint yeşilini bir arada bulundurması onu sevmeme yetti ve hemen aldım:) 


Eşofman altları benim 100 tane eşofman altım da olsa yine yeniden alacağım ürünlerden. Kumaşının inceliğinden dolayı yazın sıcaklarda rahatça kullanabileceğimi düşündüm.

Bunlar dışında çok güzel kırmızı deri şık bir ayakkabı aldım.Ama onu bir türlü hakettiği şekilde fotoğraflayamadığım için koymadım. Bir de paşama süpermen logolu eşofman altı aldım ama beyimiz de daha fotoğraflayamadan giyip bir de güleceğim diye üstüne ağzındaki yoğurtları püskürtünce bloga koyulamadı :)

Bunların dışında 3-4 parça daha yazlık alışverişim oldu. Onları da yakında bir post şeklinde yayınlayacağım.Kombin fotoğrafları paylaşmayı çok istiyorum .Ama genelde evden çıkarken eksik bir şey aldım mı telaşı,eve dönerken de dışarıda bir yerlerde bir şeyler unuttum mu telaşından fotoğraf çekmeyi unutuyoruz.:)Çocuklu hayat böyle bir şey sanırım:) Rüzgar gibi geçiyor....
Sevgiler.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....