Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Nerelerdeydim?

Merhabalar, epeydir yeni yazı giremedim .Tabi ki önemli nedenleri vardı.Geçen Ocak ayında bebiş 3 aylıkken çok ciddi ağrılarla gittiğim hastane maceramda safra kesemde taşlar olduğunu öğrenmiştim. Opere olmam gerektiği söylenmişti.Bebiş biraz toparlansın ek gıdaya da alışalım diye 4 ay erteledim. Çarşamba günü hastaneye yattım ameliyat olmak için. Öncesinde "bebiş n'olucak?","ameliyatı nasıl olucam?" sorularıyla 1 hafta geçirdim. Sonrasında hastaneye yatış ve ameliyat öncesi tetkiklerim yapıldı. Çeşitli nedenlerle ameliyat olamadım ve taburcu ettiler. Ameliyat olacağım için annemle kardeşim gelmişti gezdik tozduk hasret giderdik onlarla:)) Sonuç olarak şu an her şey yolunda....İnşallah yazılarımla tekrar buralardayım....





3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim. Çok şükür ameliyat olmadım.Bebişten de ayrılmadım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....