Sayfalar

16 Mayıs 2013 Perşembe

MILANI 3D Glitzy Glamour Gloss Starshine&Designer Label

Merhabalar.
Bu yazımda sizlere çok sevdiğim bir marka olan MILANI markasına ait 3D Glitzy Glamour Gloss'lardan bahsetmek istiyorum. Bende 2 rengi bulunmakta. Starshine ve Designer Label. Ülke olarak menşeini bulamadım.( Edit: İtalya'da üretilip Amerika'dan satılıyor.) Ama 2002'de bir aile şirketi olarak kurulmuş ve almış yürümüş bu marka. Çok güzel ürünleri var. Gerek fiyat gerekse kalite olarak çok alınası ürünleri var. Ben bu ürünleri bir cherryculture.com alışverişi sırasında satın aldım. Eğer glosslardan hele de simli glosslardan hoşlanıyorsanız.Bu ürüne bir göz atın .MAC dazzleglasslara çok benziyorlar.Hatta bende bulunan bu iki renkten bazı dazzleglassların dupe'u olarak bahsediliyor yabancı bloglarda.

Bende bulunan renklerden ilki "starshine" Şeffaf bir zemin üzerinde bolca pembe simler içeriyor.Dudaktaki duruşu ıslak ve ışıltılı.Ancak bu simler dudakta insanı rahatsız etmiyor çok şık ve şirin duruyor.






Starshine renginden yabancı bloglarda MAC Like venus dazzleglassın dupe'u olarak bahsediliyor.Karşılaştırmalı resimlerinde benzerliklerini görebilirsiniz.

Bende bulunan ikinci renk "designer label" bu renk de hafif şeftali renkli şeffaf baz üzerinde karışık renkli simlerden oluşuyor.Dudakta diğer renge göre daha doğal bir görünümü var. Diğer rujlar üzerine ya da tek başına çok rahat kullanılabilecek bir renk.Yine simler gözü hiç rahatsız etmiyor. Çok tatlı bir duruşu var.





Bu renk de MAC dazzleglasslardan bare necessity'nin dupe'u olarak anılıyor. Ben bu glossları kullanmayı çok seviyorum.Evet yurtdışı alışveriş yasağı var biliyorum.Ama çok yüksek meblağlı olmadığı sürece 20 gün içerisinde cherryculture alışverişleri ptt kargo ile elime ulaşıyor. 
cherryculture.com sitesinde bu glossların indirimli fiyatı 6.99$ sık sık indirime giriyorlar. Alabilme imkanı olanlara bir bakmalarını öneririm.

Sevgiler...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....