Sayfalar

14 Mayıs 2013 Salı

Flormar Oje #427 & Kardeşimin hediyesi

Havaların Ankara'da kasvetli olduğu şu günlerde elim hiç yazlık baharlık renklere gitmiyor. Bugün bu kahve tonundaki ojeyi sürmek istedim.
Flormar ojeleri genel yapıları itibariyle seviyorum.Bu ojeyi diğerlerinden bir tık daha öteye taşıyan bir kapatıcılığı var. Tek katta bile hafif kalın sürülürse istenilen kapatıcılık elde edilebilir.


flormar 427



Ben bu tarz renklerin elde çok şık durduğunu düşünüyoum. Asil,zarif bir duruşu var bence bu ojenin .Çoğu renk kıyafetle de rahat kullanılabilir bir renk.

( bu arada tam şu anda ocaktaki yemeği yaktım :)))Akşama çay +tost menüsünü uygulamayı düşünüyorum:)

427


İşte bu da kuzumun,canım kızkardeşimin hediyesi el işi yüzüğüm.Sizce de çok şık değil mi.



Herkese huzur ,mutluluk ağız tadı ve bol güneşli günler diliyorum.Sevgiler.....

2 yorum:

  1. bende bu tarz renklerin asilliğine ve her şeyle uyumuna bayılıyorum.
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Değil mi birden temiz ve asil bi görünüm katıveriyor ellere.Klasik veya spor her kıyafetle uyum sağlıyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....