Sayfalar

14 Mayıs 2013 Salı

Donuyoruuzz....

Değil yaz bahar bile gelmedi gitti Ankara'ya. 4-5 gündür bir soğuk,bir yağmur var ki sormayın. İşin kötüsü yazlıkları çıkarıp kışlıkları kaldırmıştım.2-3 tane hırkaya talim ediyorum. Bebişle dışarı çıkmaya da korkuyorum. Hasta edicem diye. Kapalı havadan dolayı ne yemek yapasım ne çamaşır bulaşık makinesinin düğmesine basasım var :)))
Bir de ben çok üşürüm yazın bile çorapsız gezmem.Bana yaramıyo bu soğuklar. Buradan da diliyorum ki yaz gel artıııkkkk!!!!!:)))

2 yorum:

  1. Ankaraya neden yaz gelmedi :D donduk resmen. Kombi yaksak yakarız..
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. 2 güne kadar 10 derece birden yükselecekmiş inşallah:) Bebişin de kışlıkları kaldırmıştım 2 eşofmanla kalakaldı kuzu:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....