Sayfalar

16 Mayıs 2013 Perşembe

Cecile All Day Performance Eyeliner #2

Merhabalar.
Sizlere kalıcı mı kalıcı,siyah mı siyah bir göz kaleminden bahsetmek istiyorum. Her ne kadar her renkten göz kalemini alıp bir kenara koysam da siyah ve kahverenginin bende yeri ayrı. Likit eyeliner sürmeyi de pek sevmediğimden likit eyeliner gibi simsiyah görünen göz kalemi arayışım hiç bitmiyordu. Ta ki bu kalemi bulana kadar. Cecile markası diğer Türk markaları kadar ön planda değil.Ama birkaç ürünü var ki diğer markalarda benzeri yok.Bu ürün de bana göre onlardan biri. Ben sizlere siyah rengi olan 2 numarasından bahsedeceğim ama diğer renkleri de alınmaya değer bende bir rengi daha var. 



Gördüğünüz gibi normal göz kalemlerine göre daha büyük bu kalem ve arka kısmında smokey bir görünüm elde edebilmek için kapaklı sünger bir aplikatör de bulunuyor. 

Ürünün elimdeki uygulanmış hali şu şekilde:


Ben resmin ışığını biraz programla arttırdığım için olduğundan daha açık renk çıkmış.Tam olarak simsiyah duruyor normalde.Sürümü çok yumuşak.Sürdükten sonra birkaç dakika içinde sabitleniyor.

Gözdeki duruşu ise şu şekilde:





Ben kalemi swatchladıktan hemen sonra makyaj temizleyici ile silmeme rağmen elimden temizleyemedim.O kadar sabitleniyor yani.Kolay kolay da akma yapmıyor.

Online alışveriş sitelerinde 15-17 tl arası fiyatlara satılıyor. Mağazalarda da bulabilirsiniz tabi.Fiyatı bir göz kalemine göre pahalı görünebilir .Ama verilen parayı sonuna kadar hak ediyor. Çok uzun süre de dayanıyor.Siyah eyeliner gibi görünen bir kalem arıyorsanız bakmanızı öneririm.

Sevgiler.....

2 yorum:

  1. Takibe aldım bloguma beklerim:)
    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu kalemin ucu nasıl açılıyor benim de var ama ucu küçüldü bir türlü açamadım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....