Sayfalar

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Bitenler #1

Bir kozmetik (neredeyse kozmetik) blogu yazarı olarak bitenler postu yapmasam olmazdı:) İşte ilk bitenler postu yayında. Renkli kozmetik ürünleri pek hızlı bitiremiyorum.Birenler genelde cilt,saç ve tırnak bakım ürünleri oluyor. 





1)Wella Pro Series Saç Maskesi Onarıcı: Yıllardır röfleli ve yıpranmış saçları olan biri olarak saç maskeleri benim kurtarıcım oluyor. Genelde de elim hep onarıcı serilerine gidiyor. Wella pro series'e ait bu onarıcı maske de bu maskelerden biri. Haftada 1-2 kere kullanılması gerektiği yazıyor üzerinde ama ben her yıkamada kullanıyorum. Çok az miktarda ürünü saçıma uyguluyorum duruladığımda yumuşacık parlak saçlarım oluyor.Ürünü sevdim. Şu an ikinci kavanoza başladım.Tekrar alacağım bir ürün.Fiyat performans açısından da çok başarılı bir ürün.

2)Watsons Aseton: Oje severseniz yedeklediğiniz ürün gruplarından biri de asetonlar oluyor. Watsons asetonu seviyorum.En zorlu ojeleri bile kolayça çıkarıyor.Tırnağımı yıpratmıyor. Kokusu da hafif öyle insanın boğaını yakan cinsten değil.Bu ürünün de yenisini açtım ve yedeğim de var.Severek kulanıyorum.



3)Bioderma sebium H2O: Bioderma ürünlerinden kullandığım hangi ürün varsa sevdim. Sebium H'O da onlardan biri. Karma cilde sahibim. Bu ürünü hem tonik hem de makyaj temizleyici olarak kullandım. Yağlanmayı güzel dengeliyor. Çıkan minik sivilceleri de yok ediyor.Kısacası çok sevdiğim tekrar tekrar alacağım bir ürün.

4) Dunhill Desire Remake'i olan deodorant( crystal marka) : Ben bu deodorantı Ankara'da İzmir Caddesi'ndeki Amerikan Pasajından aldım. Orjinal kokuyu bilmiyorum. Ama kokusu güzel diye aldım. Kalıcılığı güzel. Aynı serinin diğer kokularını da kullanıyorum. Kalıcı deodorant arayanlara önerebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....