Sayfalar

30 Mayıs 2013 Perşembe

Ahmad Tea- Bir çay incelemesi

Merhabalar.
Şimdi de bir çay tiryakisi olarak sevdiğim bir çayın incelemesi ile karşınızdayım. Oldum olası çay içmeyi severim.Eskiden evimizde günde 4 kere filan çay demlenirdi. Biterdi yine demlenirdi. Şimdi de ben evimde aynı şekilde çay tüketiyorum. Meslek gereği de mesaide çok çay tüketen biriyim. Bu yüzden çeşitli markalarda ve formlarda çay tüketmişliğim var.
Ahmad Tea ile eşimin bir arkadaşı vasıtası ile tanıştık. Bizde yurtdışından hediye olarak getirmeye başladı. Özellikle earl grey sallama poşetlerinden..



çay

Bu earl grey olanı. Bir sürü çeşidi var. Ben bergamutlu çay içmeyi sevdiğimden çoğunlukla fincanda sallama bazen de doğu karadeniz çayı ile karışık olarak demleme şeklinde içiyorum. Çayın hiçbir türüne hayır demem:) Çay tiryakisi olanlara ağır gelmeyecektir.Ama günde 1-2 bardak çay tüketiyorsanız belki biraz içimi sert gelebilir.

Bu kutudan 100 adet sallama poşet çıkıyor. Ama bir tanesini demliğe diğer demlik poşetle beraber attığımızda bir demliğe aromasını vermeye yetiyor.Bu bizim 7.tüketeceğimiz kutu. Ben Türkiye'de satıldığını bilmiyordum haftasonu eşimle araştırırken internet üzerinde çay satan sitelerde satışı olduğunu gördük.


ahmad tea earl grey

Sonra markayı araştırdık.Meşhur bir İngiliz çay markasıymış. Dünya çapında satılıyormuş. Tabi ki çayın iyisini üreten ülkelerden biri İngiltere olduğundan bu çayı sevmekte hata etmediğimi anlamış oldum. Ama bizim Karadeniz'imizin çayının yerini hiçbir çay tutmuyor tabi ki. 

Çay seven biriyseniz denemenizi önereceğim bir çay. 

Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....