Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

The Body Shop Moringa Body Butter

Merhabalar. Her türlü vücut kremi,vücut losyonu,body butter, vücut peeling'inin hastasıyım. Çoğu ürünü merak edip deniyorum. Özellikle TBS'un body butter'larına bayılıyorum.Kışları cildim daha kuru olduğundan shea body butter'ı tercih ediyorum. Geçen yaz Japanese Cherry Blossom serisinin body butter'ı ve şimdi bahsedeceğim Moringa body butter'ını kullanmıştım. Baharın gelmesi havaların ısınmasıyla birlikte yine Moringa body butter kullanmaya başladım.



TBS Moringa body butter çok güzel bir yapıya sahip. Kabından alırken koyu olan yapısı cildinize değmesi ile beraber eriyor ve cildi çok güzel nemlendiriyor.


Verdiği nemlilik hissini çok seviyorum ve yağlı bir his bırakmadığı için sık sık kullanıyorum.Benim için en önemli olan tarafı süper ötesi kokusu.Ben yasemin,zambak tarzı kokuları çok sevdiğimden bu body butter'ın kokusuna bayılıyorum.Üstüne üstlük sürdükten sonra 5-6 saat kokusu kalıyor.( çoğu üründe bu özellik bulunmuyor.)
İndirim dönemlerinde depolanacak bir ürün.Bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün.
Sevgiler...



2 yorum:

  1. th body shop ürünlerini bende severek kullanıyorum bunu denememiştim ama ilk indirimde atacağım sepete
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....