Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

Paşamın yazlık alışverişi

Merhabalar...2 gündür Ankara'da yağmur yağıyor ve hava çok kasvetli. Tabi ki bu insanın duygudurumunu etkiliyor.Dün eşim ve canımın içi oğlumla dışarı çıktık radikal bir değişiklikle belime yakın uzunlukta olan saçlarımı kısa bob modelinde kestiriverdim:)) Oğluşa mama sandalyesi aldım.Onu da yeni alacaklara faydası olsun diye yakında bir yazımda anlatacağım.Bugün sizlere şu yazımda söz ettiğim oğlumun yazlık alışverişinden söz etmek istiyorum. Yazın çok terleyebileceğini,üstünü çok kirletebileceğini düşündüğümden olabildiğince çok çeşit kıyafeti olsun istiyorum.Baktık ki mağazalarda yeni sezon açılmış ve çok uygun fiyatlı ürünler var baya bi ürün aldık oğluşa.




Mavileri ve turuncuları C&A kids mağazasından aldım.Tüm ürünlerde organik pamuk var ve renkler süper. Daha ne kombinler yapılacak ürünler var anlatamam.İnşallah diğerlerinden de ikinci alışverişte alırız.Her gördüğümü alıp giydiresim var paşama.


Oğluş bembeyaz olduğundan şapka özellikle çok gerekliydi bizim için. Özellikle siyah beyaz olan o kadar tatlı ki Panço'ya bir bakmanızı öneririm.Erkek bebekler için çok güzel şapkalar var.(kızlar için her yerde çok çeşit var zaten:)))Plastik önlükleri ve mavi şapkayı da Kipanın bebek reyonundan aldım.Kış boyu da Kipanın bebek reyonundaki F&F markasının çok güzel sırf pamuktan çıtçıtlı body'leri ile geçirdik. Kipa'da böyle bir bebek reyonu olduğunu bebeğim olana kadar bilmiyordum .Ama ürünleri süper.Plastik önlükler ek gıdaya yeni geçen bebişler ve özellikle anneleri için bence hayat kurtarıcı:))


 Bir bebeğin en gerekli kıyafeti nedir diye sorsalar neredeyse tüm anneler çıtçıtlı body der düşünceme göre:)) C&A'da da öyle güzel renklerde ve desenlerde ,baskılı çeşitli bodyler var ki insanın hepsini alası geliyor.Fiyatları da çok çok uygun ve ürünlerde organik pamuk kullanılmış.Yani iç rahatlığıyla alınabilir.

Butikbebe'den gelecek atlet bodylerimiz var dün sipariş ettiğim. İlk etapta oğluşun giyeceği yazlıkları hazır.Havaların ısınmasını bekliyoruz:)) 

Allah herkesi evladıyla huzu içinde yaşatsın.Evlat isteyen herkese evlat sahibi olmayı tattırsın.
Sevgiler......




1 yorum:

  1. Allah bağışlasın paşanızı iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....