Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

Oje alışverişi

Bugün havanın yazın habercisi bir şekilde çok çok güzel olmasıyla kendimizi dışarı attık .Ben şu yazımda yazdığım flormar light  summer ojeleri merak ettiğimden ve haftaiçi evde çok sıkıldığımdan Ankamall'e gitmek istedim. Hem istediğim mağazalar vardı hem de 1-2 insan yüzü göreyim istedim.:)) Gittik. Alsam mı almasam mı dediğim o ojelerin 3 rengini kapıverdim:))



Sonra epey dolaştık en çok da çocuk ve bebek giyim mağazalarında vakit geçirdim. Oğluşun yazlık kıyafet ihtiyacı vardı baya bir kıyafet aldım ona. (insan çocuğu olunca kendinden çok ona bir şeyler almak onu giydirmek istiyor) Gitmişken Golden Rose'un Jolly Jewels serisine yeni eklenen renkleri görmek istedim .Uğramışken ordan da kapıverdim 3 oje :)) (ben biliyorum almayıp almayıp sonra bir alışveriş patlaması yaşayacağımı)İşte bunlar da Golden Rose ojelerim :



Oğlumun yeni aldığım yazlıkları ve bu ojelerin her birinin yazısı yakında blogumda olacak. Sevgiler.

2 yorum:

  1. Ben Flormarın light summer diye bir seri çıkardığını bak şimdi öğrendim.. Hımm Baksam iyi olacak :) Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. PAstel ve açık renkleri seviyorsan sevebilirsin bu seriyi. Yalnız yazıda da yazdığım gibi biraz kapatıcılığı zayıf.En az 3 kat sürmek gerekiyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....