Sayfalar

4 Nisan 2013 Perşembe

NOTD-Milani Holographic 3D

Bebeğimi uyutur uyutmaz gece vakit bana kalıyor. Bakımlarımı ,oje sürme işini filan geceleri yapıyorum .Ücretsiz izinde iyiden iyiye gece kuşu oldum. Milani markası benim çok sevdiğim bir marka. Allıklarını, ojelerini severek kullanıyorum. Tabi ki ulaşma zorluğu var. Yurtdışı kozmetik alışveriş yasağı öncesi çok rahat cherryculture sitesinden getirtebiliyordum.Yasak sonrası birkaç kez düşük meblağlı sipariş denemelerim oldu ve sanırım göze batmadı ki elime ulaştı.İşte bu oje de o alışverişlerimden birinden. 




 Yapısını fotoğraflarda iyi yansıtmaya çalıştım.Ama yine de burada göründüğünden daha güzel olduğunu söyleyebilirim size.Sürümü çok rahat.Çok çabuk kuruyor. 2 katta tırnak çizgisini hafif belli ediyor.3 katta güzel kapatıyor. 


Edit: Ojeyi az önce çıkardım . Diğer glitter ojelerdeki gibi neredeyse kazıyarak zor bie şekilde çıkarma sorunu hiç yok. Asetonlu pamuğu kısa süre üzerinde tutup tek hamlede çıkarabiliyorsunuz. Aliminyum folyo yöntemine filan gerek kalmıyor. Bu da bir tercih sebebi bence.


Belki e-bay'den getirtebilirsiniz .Belki de yurtdışında bir yakınınız vardır.Hem uygun fiyatlı hem de kaliteli ürünleri oılan bu markayı denemenizi öneririm.
Bu ojenin şu anda cherryculture.com satış fiyatı 4.99 dolar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....