Sayfalar

11 Nisan 2013 Perşembe

NOTD-Golden Rose Paris 132 & PASTEL 52

Bir önceki yazımda bahsettiğim gibi ek gıda işiyle haşır neşir olduğumdan bu ara pek oje süremedim. Bu akşam azıcık vakit bulduğumda hemen tırnaklarımı renklendirdim.




Golden Rose Paris No:132 çok tatlı bir bebek mavisi. Çok hafif sedefli bir görünümü var.





Sürümü rahat ama öyle ince bir yapısı var ki 3 katta bile kapatıcılık sağlayamadım .4.katı da kurumaz korkusuyla süremedim. Yapısını hiç sevmedim .

PASTEL No: 52 güzel canlı bir pembe rengi.



Bahar ve yaz aylarında renkli kıyafetler ve makyajlarla kullanılabilecek bir renk. 2 katta çok hafif tırnak çizgisini belli ediyor.Ama biraz daha kalın sürülerek bu sorun çözülebilir. Yapısını Golden Rose'dan daha çok sevdim. Glossy bir bitişi var. Kalıcılığı da hiç fena değil .2 gün uçlarına bir şey olmadan rengi dayanıyor. E ben de 2-3 günden fazla tutmuyorum tırnağımda.



Golden Rose Paris Oje'yi online satış sitesinden 1.5 tl 'ye

PASTEL oje'yi de çeşitli internet siteleri veya kozmetik marketlerden 2.5-3 tl'ye satın alabilirsiniz.

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....