Sayfalar

6 Nisan 2013 Cumartesi

NARS Orgasm Allık ve Benzerleri

Makyaj ve renkli kozmetik severlerin bildiği gibi NARS'ın en bilinen ve sevilen allıklarından biri NARS Orgasm. Bu kadar sevilmesinin yanında da biraz pahalı bir ürün olmasından dolayı benzer renkler arayışına giriliyor. Ben bir süre direndim NARS Orgasm almamak için. Pahalı dedim, benzerleri var dedim. Bilumum benzerlerini aldıktan sonra da dayanamayıp gidip kendisini de aldım.:)) Şimdi elimde benzer renklerde bir sürü allık var ama ben halimden hiç şikayetçi değilim.

NARS Orgasm çok tatlı ışıltıları olan bir renk. Altın ışıltıları olan şeftalimsi pembe olarak tarif ediliyor. Çoğu yerde.Pembelik baya ağır basıyor.Çok doğal bir ışıltısı var.Bir türlü doğru ışıkta fotoğraflayamadım .O nedenle swatch koymuyorum.


Verdiği ışıltı,sağlıklı görünüm tartışılmaz ama bulunmaz bir renk de değil itiraf etmtm gerekirse. Ama pigmentli oluşu.tozutmaması,kalıcılığı gerçekten verilen parayı hakettiğini düşündürüyor.

Elimdeki Orgasm'giller ailesine gelecek olursak önce toplu geçit ;



Milani Minerals Blush (Luminous): NARS Orgasm'ın en iyi dupe'u ( çok benzeri )nedir deseler ben bu allığı söylerim.


Gerçekten renk ve ışıltı birebir tutuyor. Sadece bir miktar daha fazla tozutuyor. Ambalaj olarak daha kalitesiz. İçinde bir ayna ,aynanın altında da bir fırçası var ama fırçayla uygulamak pek rahat değil.Ben allık fırçalarımla uyguluyorum. Kalıcılık konusunda da biraz daha kısa sürede tazeleme gerektiriyor.Ama yine de alınası bir allık bu.Ben yurtdışı alışveriş yasağı sonrası birkaç kere düşük meblağlı alışverişlerim sırasında başarıyla getirtebilmiştim. E-bayden alınabilir veya Amerika'ya giden birinden alması rica edilebilir.Şu anda cherryculture.com sitesinde satış fiyatı $5.75

MAC Sheertone Shimmer Allık (Springsheen rengi): MAC kendi başına çok kaliteli bir marka ve artık fiyat olarak NARS'tan da pek aşağı kalır bir yanı yok.




Ben aslında NARS Orgasmı andırıyor ve kendisi de güzel bir renk diye aldım. Swatch yapıldığında çok benzer görünseler de yüzde duruşları farklı MAC Springsheen'i sürdüğümde ışıltı daha ön plandayken (asla rahatsız edecek bir ışıltı değil gayet dozunda) NARS Orgasm'da pembelik ön planda. Bu tonlarda allık sevenlerin denemesini önereceğim bir allık.Zaten MAC kalitesi  tartışılmaz.Ambalajı gerçekten kaliteli.Kalıcılığı da fena değil.Epeydir MAC'e uğramadım şu anki fiyatını bilemiyorum.

The Body Shop Allık (No:4): TBS'nin sitesine baktım ürünü göremedim. Satışı devam ediyor mu bilmiyorum. Bebişten dolayı epeydir TBS'ye de uğrayamadım. Bu ürünü de internet üzerinde NARS Orgasm dupe'u olarak okuyabilirsiniz.

Kabında cidden renkler çok benziyor.Ama iş uygulamaya geldiğinde alakaları yok TBS No: 4 çok sert fırçaya çok zor geliyor.Zorladığınızda da deli gibi tozutuyor bir kere :(en dertli olduğum yanı:)) Renk olarak da TBS No:4 hiç ışıltı içermiyor. Güzel bir pembe rengi sadece. Eğer indirime denk gelinirse ve halen satılıyorsa alınabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....