Sayfalar

18 Nisan 2013 Perşembe

Mama Sandalyesi: Kraft HC12 Motion Mama Sandalyesi

Merhabalar,
Sıklıkla kozmetik ürünleri ve giyim alışverişi üzerine yazmayı seviyorum ama arada gündelik hayatımdan bebeğime aldıklarımdan da bahsetmek istiyorum. Oğlumun 6 ayını doldurması ile birlikte tam anlamıyla ek gıdaya geçtik. Henüz desteksiz tam oturmayı başaramadı ve ona yemek yedirmek cidden uğraştırıcı olmaya başladı.Zaten mama sandalyesi almak istiyordum, planlıyordum ama son günlerde bir gereklilik olduğundan hemen araştırmalara başladım. 

Sıklıkla 3 kademeli ,çift kılıflı olan Chicco Polly ya da hem yerden tasarruf hem demonte edilebilmesi ile pratik kullanım sağlayan IKEA Antilop mama sandalyesi sık tercih edilmekteydi. IKEA Antilop'a baktım .Gerçekten yer kaplamaması,kolay taşınması gibi özellikleri insanın hoşuna gidiyor.Ama oğluş büyüdükçe içinde rahat edemezse dar gelirse filan diye tereddüt ettim. Yer sıkıntımız var aslında evimiz çok büyük değil ama almışken rahat bir şey olsun dedik.

 Chicco Polly'ye de baktım. Sırtı 3 kademeli yatıyor,5 kademeli yükseklik ayarı var,çift kılıflı,kılıfı deri benzeri bir malzemeyle kaplı yemek ,mama dökülse bile kolayca silinerek temizlenebilir,çift tepsili olması gibi baya özelliği var. 10kg civarı ağırlığı var ve baya bi büyük.:)) Eşimin kuzeni kullandığı için ona sordum tek kötü özelliğinin büyük olması ve yaz aylarında kılıfın terletmesi olduğunu söyledi.Chicco Polly'yi kafama koymuştum. Ama internet sitelerinde gezinirken Kraft'ın Motion modelini gördüm. 



Özellikleri çift kılıf dışında Polly ile tamamen aynı (ağırlığı bile) ve arada 100tl'ye yakın bir fark vardı.Hemen mağazaya gittim bakmaya. Baya sağlam gözüktü. Kılıfı kumaş ama silinebilir bir kumaştan çıkarılabiliyor, yıkanabiliyor,çift tepsili,5 yükseklik ayarı,3 sırt ayarı var,altta kullanışlı bir sepeti var.Ben aqua rengini aldım yeşil olanın kumaşı daha leke tutabilir bir kumaş aqua olanda leke kalmıyor.(bir şeyi daha belirtmek istiyorum Kraft'ın daha önce çok satılan idol modelinin dezavantajlarından biri bacak arası barının tepsiyle beraber çıkmayıp bebek büyüyünce rahatsız etmesiymiş, motion modelinde bu bar Chicco Polly'deki gibi tepsiyle birlikte çıkabiliyor.

Özellikleri çok yakın olduğundan ve bize gerçekten kaliteli geldiğinden fiyatı da biraz daha uygun olan Kraft Motion modelini aldık. 3 gündür gündüzleri üzerinde baya vakit geçiriyor bıdık sevdi. Bizimle masaya oturmak hoşuna gitti. Tüm öğünlerini sandalyede yediriyorum alışsın istiyorum.Günde bana bu şekilde bi yarım saat kalsa(üzerinde oyuncaklarıyla oynuyor)  tüm işlerimi halledebilirim:))Onun dışındaki zamanlarda gayet memnun şekilde yapışık ikiz modunda geziyoruz zaten:))

Ben yapılmış hiç yorum görememiştim bu sandalye üzerine Alacaklara yardımı dokunur umarım.Baya uzun bir yazı oldu.Sonuna kadar okumuş olanlara şimdiden sabırları için teşekkür ederim.

Kraft Motion HC12 Modeli mama sandalyesi tüm sitelerde ve mağazalarda fiyatı 199 tl 

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....