Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

Gülaylar Pırlantalı İnci Kolye

Evde izinde olduğumdan ve haftaiçi eşim yokken pek evden çıkmadığımdan çoğu zaman internet en büyük eğlencem oluyor.Bu sırada da facebook ve twitter'ı sıklıkla takip edebiliyorum. Çoğu firma zaman zaman tüketici memnuniyeti için sosyal medya üzerinden yarışmalar düzenliyor ve hediyeler veriyor.İşte Gülaylar Altın'ın da bu şekilde düzenlediği bir yarışmaya uyuyamadığım bir gece sabaha karşı 02.30'da katıldım.Bir kart kazıdım ve çıkan ekranda "pırlantalı inci kolye"kazandığım yazıyordu. Şaşırdım ,sevindim. Ertesi gün de kampanya sonlandı. Yani kısmetimde varmış bu kolye.1 hafta-10 gün kadar sonra telefonla bana dönüş yaptılar ve Ankara'da hangi şubeden alabileceğimi sordular.Bana gidip hediyemi teslim almak kaldı.Bugün teslim almaya gittiğimde de çok nazikçe karşılandım.Hemen hediyemi teslim ettiler. Firmanın inceliği ,çalışanların profesyonelliği beni çok memnun etti. Beni duyarlar mı bilemiyorum ama Gülaylar Altın yetkililerine çok teşekkür ederim .İşte  hediyem: 




Kesinlikle bundan sonraki altın,takı alışverişlerimde bu tatlı anımı göz önünde bulunduracağım.

1 yorum:

  1. hem çok beğendim hemde kıskandım :) iyi günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....