Sayfalar

18 Nisan 2013 Perşembe

Golden Rose Jolly Jewels No: 120

Merhabalar şu yazımda birkaç gün önce Golden Rose Jolly jewels 119 numaralı ojeden bahsetmiştim. Bu yazımda da diğer aldığım ojelerden  yine seriye son eklenen 6 renkten biri olan Golden Rose Jolly Jewels  120 numaralı olandan bahsetmek istiyorum.



Golden Rose Jolly Jewels 120 numaralı oje serinin diğer ojelerindeki gibi minik pullara sahip. Altın rengi,pembe ve mor minik pullar var içinde. 
Yapısı 119'a göre daha ince daha güzel ama simleri tırnağıma tutturup eşit dağıtana kadar epey zorlandım.Ama sonuç çok güzel oldu uğraşlarıma değdi.
Diğer ojede olduğu gibi 2 kat Jolly Jewels sürdüm üzerine Golden Rose Mega Shine Top Coat  sürdüm.Aslında topcoat sürmeyebilirdim bitişi gayet parlak.Ama ben hem daha parlak görünümü seviyorum hem de pulların hafif tırtıklı oluşunu biraz azaltmak istedim.

Ben altına basecoat sürmedim. Sürülse belki simler tırnakta daha yoğun durabilir ve farklı renklerle kombin edilebilir.
Bu rengi 119 numaraya göre daha başarılı buldum.Bitişi çok daha güzel oldu.
Golden Rose online satış sitesinden satın alınabilir. Fiyatı: 6.5 tl 
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....