Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

Golden Rose Jolly Jewels No: 119

En son oje alışverişimde aldığım ojelerden biri olan Golden Rose Jolly Jewels 119 numara bu seriye yeni eklenen 6 renkten biri.Ben ışıltıyı,simi çok sevdiğimden bu seriyi seviyorum.




İçinde karışık renklerde minik pul ve simler bulunuyor. Yapısı çok kalın. 2 katta tama yakın kapatıcılık sağlıyor. 3.katı sürsem çok çok kalın olacaktı ve ben tırnağımda kalın bir tabaka hissini hiç sevmiyorum. 2 katın üzerine Golden Rose Mega Shine Top Coat uyguladım çünkü 119 numaralı oje mat bitirişe sahip.
Sürerken simleri eşit dağıtmak biraz zahmetli , biraz dikkatli olmak gerekli sürerken.



Siz fotoğraflarda simlerin arasındaki boşluğa bakmayın.Fotoğraf yakın çekim olduğu için görünüyor. Normal ışıkta ve çok dibine girmediğinizde tırnağın tamamını kapatmış görünüyor. Oje 2 gün dayandı tırnağımda 2. günün akşamında kendiliğinden bir tırnağım soyulmuş bir baktım ki oje yok:)) Gerisini de ufacık bir tırnak hamlesiyle soyuverdim asetona bile gerek kalmadı.:))

Fiyatı 6.5 tl sanırım .Golden rose online satış sitesinden de satın alabilirsiniz. Aldığım diğer rengi de yakında sürüp yazacağım inşallah. 

Bol güneşli bol ışıltılı günler.....
Sevgiler....

2 yorum:

  1. Çok tatlı Jolly Jewelslar yaa.. Keşke bu kadar zor çıkmasaydılar birde :) Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yeni çıkan renkler de güzel.Diğer aldığımı da bugün süreceğim inşallah.Bir de zor çıkmasalar dediğin gibi. O yüzden sık sık süremiyor insan.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....