Sayfalar

14 Nisan 2013 Pazar

Flormar Light Summer Oje LS04

Resim yazısı ekle


Bir önceki yazımda bahsetmiştim dün aldığım ojelerden. Teker teker sürüp yazısını yazacağım inşallah. En merak ettiğim renkten başladım. Flormar Light Summer ojeler 1-2 haftadır flormar stand ve mağazalarında yerini almış internet sitesi üzerinden de satışa sunulmuş. Toplam 10 rengi var. Hepsi pastel renkler. Benim aldığım renklerden LS04 açık mint yeşili denebilecek bir renk.





Renk şişedeyken sevimliliğiyle insanı avlayıveriyor. Standda bana "beni al " dedi :)) Sürerken birazcık dikkatli olmak gerekiyor çizgi çizgi görünmesin diye. Kapatıcılığı da ancak 3 katta sağlıyor.Ama belki 2 kat sürüp french manikürde kullanabilirim diye düşündüm. Hoş ve değişik olur.



Birişi hafif sedefli ama normalde çok sedefli oje sevmeyen ben bu duruşu asil buldum. İnsanı rahatsız etmiyor. Oje güzel kuruyor. 3 kat sürmeme rağmen 3 dkda filan tamamen kurudu. Dün gece sürmüştüm daha hiçbir bozulma yok. Bakalım ne kadar dayanacak .Bir sonraki renkte dayanıklılığından da bahsederim.




Ben standdan 1.95 tl'ye aldım. Kapatıcılığı 3 katta vermesi dışında bence çok güzel bir oje, renkleri çok tatlı duruyor. Koyu renk oje sevmeyenler için ve baharda pastel bir şıklık arayanlar için güzel renkler. Flormar'ın online mağazasından da satın alabilirsiniz. 


1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....