Sayfalar

20 Nisan 2013 Cumartesi

Flormar Light Summer LS 09

Merhabalar Flormar Light Summer serisinden aldığım diğer bir renk olan LS09 renginden sizlere bahsetmek istiyorum. Serinin diğer ojelerinde olduğu gibi pastel soft bir rengi var. Çok tatlı bir krem rengi.Şişede mat bir oje gibi duruyor.

light summerflormar light summer


Sürümü rahat, ince bir kıvamı var. Ancak denediğim diğer ojede (LS04) olduğu gibi yine kapatıcılığı zayıf. Hele bu renkte 3 kat sürmeme rağmen tırnak çizgim baya belli oluyor. 

light summer ls09

light summer LS09

Bitişi çok hafif sedefli, 3 katta dediğim gibi tırnak çizgisi görünüyor, french manikürü sevenler bu rengi çok seveceklerdir. Sürüldüğünde tertemiz ,asil bir duruşu var. Ben sevdim.
Fiyatı diğer renkler gibi 2 tl.
Sevgiler.....



2 yorum:

  1. selam izlemeye aldığın blogunu sena dursun olarak bende bekleirm emeğine sağlık :D
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben çok sevdim bu seriyi.hafif kapatıcılığı, hafif renk vermesi, hafif ışıltısıyla 'light summer' adına da, yaza da çok yakışıyor, bu yaz vazgeçilmezim olacak gibi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....