Sayfalar

26 Nisan 2013 Cuma

Dalan d'olive nemlendirici el ve vücut bakım kremi

Merhabalar bu yazımda sizlere çok sevdiğim bir kremden bahsedeceğim.Ben bu kremi el kremi olarak kullanıyorum. Dalan markasına ait zeytinyağlı bir krem. Büyük ambalajlı bir formu da var ama ben bu minikleri çantaya atmayı seviyorum.Evin her köşesinde de bir tane var aklıma geldikçe sürüyorum bu sayede:)



 Ben bu 20 ml.lik kremlerin tanesini evin yakınındaki bir marketten 60 kuruş gibi komik bir fiyata aldım. 75 ml.lik tüpü de 3.10 tl'ydi. Fiyat performans açısından çok çok başarılı bir ürün. Çok güzel nemlendiriyor.Çok hafif ama çok güzel rahatsız etmeyen bir kokusu var.Dediğim gibi bu minikler her çantaya birer tane koyulmalık.Şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün.

Sevgiler




1 yorum:

  1. görüp de denemediğim bir ürün. bir tane alayım bakalım denemek için kafamda ışık yaktın bu yazınla teşekkürler
    beklerim http://nypdsena.blogspot.com/
    izleyicn oldm sena dursun olarak

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....