Sayfalar

1 Nisan 2013 Pazartesi

Bebek bakım odası -CEPA

Ankara'da yaşayanların iyi bildiği büyük alışveriş merkezlerinden biri olan Cepa'nın bebek bakım odasını kullanma fırsatım oldu.Gerçekten memnun kaldım. İnsan bebeği ile bir yere gireceği zaman rahat olmak istiyor.Hem alt açma hem emzirme de aynı ortamlarda olduğundan temizlik çok önemli. Bazı alışveriş merkezlerinde kuytu köşelere koyulan bebek bakım odası Cepa'da gayet merkezi bir yerde.Ben 1.kattakini kullandım.Mağazaların yakınında ancak bir koridorun sonunda olduğundan da gayet sessiz güzel bir ortam.İçeri girince insanı boğmuyor. Geniş ,bebek arabasıyla girilebilecek ferahlıkta harekete imkan sağlıyor.





İçerisi,lavabo,alt açma ünitesi gerçekten temizdi.Odayı kapısını kilitleyerek tek başına bebeğimle baş başa kalabilmek güzeldi. Tek olumsuz yönü alt açma kısmında yanda hiçbir koruma olmamasıydı. Oğluş düşecek diye epey tedirgin oldum.Daha yeni yeni dönmeye başladığından pek dönemedi ama biraz daha büyük bir bebek olsa düşebilirdi. Belki öyle kaldırılıp indirilebilen bir yan koruma eklenebilir. Bu kadar temiz ,ferah bir bebek bakım odasını bünyesinde barındıran CEPA'ya teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....