Sayfalar

13 Nisan 2013 Cumartesi

AVON Anew vitale

Evde bebeğime bakmak için ücretsiz izinde olmak benim hayatımda epey bi değişiklik yaptı aslında. İzlediğim 1-2 dizi dışında tv izlemeyen ben günümün 2-3 saatini daha tv izleyerek geçirmeye başladım .İşte tv izlediğim günlerden birinde karşılaştım avon anew vitale'nin reklamıyla. Cilt ürünlerini öğrenciyken epeyce alır kullanırdım Avon'un . Şimdilerde de yine el kremlerini renkli kozmetik ürünlerini de zaman zaman alıyor , kullanıyorum. Yayınlanan reklam filminde ilk 10.000 kişiye ücretsiz ürün numunesi gönderileceği söylenince Avon resmi internet sitezine göz attım ve karşıma çıkan bir formu doldurdum.Gönderip göndermeyeceklerini bilmeden bir şansımı denedim. 1 hafta sonra kargo ile Avon'dan çok tatlı minik tatlı bir kavanozda Avon anew vitale gündüz kremi geldi. 15ml'lik numune boy bu ürün benim çok hoşuma gitti.





Numune ürün olmasına rağmen kutusu da kavanozu da çok hoşuma gitti. Kutusunu açtığımda öncelikle çok güzel kokan ,orta yoğunlukta bir krem karşıladı beni. Gündüzleri 1 haftadır kullanıyorum. Çok güzel nemlendiriyor.Rahatsız edici bir his bırakmıyor ciltte. Geceleri çok uykusuz kaldığımdan (malum bebiş) yüzümde oluşan yorgunluğu bir nebze dee olsa aldı sanırım. Ben bu kremi sevdim.


Eğer Avon ürünlerine aşinaysanız ve tanıdığınız bir temsilci varsa bu ürüne bir şans verebilirsiniz.Sanırım tam boyu 50 ml ve 20.yıla özel 20 tl'ye satılıyor.Kampanya dönemlerinde çok uygun fiyata alınabilir bir ürün.

Bu ürün için Avon ne demiş ona da baktım sizler için ve paylaşıyorum.

"Hızlı yaşam temposu ve yetersiz uyku cildinizi kötü etkilemesin! Avon’un yeni Anew Vitale serisi, yorgunluk ve stresle ortaya çıkan ilk yaşlanma belirtileriyle mücadele ederek cildinize canlı ve enerjik bir görünüm kazandırmayı vaad ediyor. 

Cildin gençlik enerjisini ortaya çıkaran Anew Vitale, cilt yapısını güçlendirmeye yardım ediyor. Pro Energy Complex ile formüle edilen seri, yaşlanma karşıtı cilt bakımına hızlı bir başlangıç yapma olanağı sağlıyor. "


Tüketiciye ürünlerini denemesi için böyle bir imkan sunan Avon Türkiye'ye teşekkürler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....