Sayfalar

29 Mart 2013 Cuma

REBUL ICE ve JASMINE kolonya

Arkadaşlar bugün size çok severek kullandığım 2 ürünü tanıtmak istiyorum. Rebul markasına ait Ice ve Jasmine kolonyalar... 



Genel olarak bahsedecek olursam ikisi de çok güzel kokuyorlar ,sürüldüğünde inanılmaz güzel bir ferahlık hissi veriyorlar ve baya kalıcılar. Önümüzde bahar ve sıcak bir yaz bizi beklediğine göre böyle bir ferahlığa hepimizin ihtiyacı olacak.Daha önce Mandarine ve Lavender olanlarını da kullanmıştım hepsi ayrı ayrı güzel kokuyorlar. Birçok kozmetik markette bulunabiliyor. Küçük çanta boyları ,180 cc'lik ve 380 cc'lik büyük boyları bulunuyor şu an kullandıklarım 380 cc'lik büyük boyları.Tek tek özelliklerine gelecek olursak;

Rebul ICE refreshing eau de cologne

Kutusunun üzerinde yazdığına göre Rebul Ice'ın kapağını açtığınızda sulu turunçgillerin ve su notalarının yüzünüze dokunduğunu hissedersiniz.Rebul Ice'ın orta notalarını oluşturan gizemli Afrika menekşesi ,nazik ve şeffaf frezya,kokusunu damağınızda hissedeceğiniz ananas ve yeşil biberiye sayesinde doğanın o saf tadını alırsınız.Alt notayı oluşturan ılık ve gösterişli amber ile koruyucu sedir yosunundan oluşan birliktelik sizi sarıp sarmalar.




Açıkçası kokuların alt orta ve üst notalarını çok da iyi anlayamıyorum ama birleşiminden oluşan ferahlık benim hoşuma gidiyor. Ama bu kolonyayı eşimden kurtaramadım o daha çok sabahları traş sonrası traş kolonyası olarak kullanıyor. Kokusunu ve verdiği ferahlığı çok sevdi.

Rebul JASMINE jasmine eau de cologne

İşte bu da benim favorim.Bu kolonyanın da kutusunun üzerinde yazdığına göre ; En güzel yaseminlerin diyarı Güney İtalya'nın kıyılarından gelen o hafif esintide ,kırmızı elma,sulu armut,tatlı şeftali ve egzotik liçiden oluşan kokteyl,size meyve bahçelerinin yakınında olduğunuzu hissettirir. Meyve bahçelerini geçtikten hemen sonra ,orta notalarda Madagaskar'ın narin ylang ylangları ve İngiltere'nin dokunmaya kıyamayacağınız şakayıkları tüm yumuşaklığı ile yüzünüzü okşayacaktır.Alt notalarda ise şeffaf beyaz miskler ,sandal ağacı ,sedir ağacı ve zengin pudra kokusu sizi büyüleyici bir gezintiye çıkarır. 




Ben tüm bu notaların birleştiği kokunun buram buram yasemin ve zambak kokularına benzediğini söyleyebilirim .Sürmekten çok keyif alıyorum .Bu benim kullandığım üçüncü şişe. :))Bittikçe yine alacağım bir ürün .

Fiyatı 12-14 tl arası değişiyor. Fiyat performans oranına bakıldığında kesinlikle alınması gereken bir ürün .


1 yorum:

  1. Kolonya değil bildiğiniz parfüm.. kalıcı ve muhteşem bir kokusu var zaten insanı direk kendine hasta ediyo =)) şuanda prokozmed.com 9,50 tl ye 270ml satılıyor. Sanırım sınırlı stokmuş 3 tane aldım hemen :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....