Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

İlk "DENEDİM!" postu

ELSEVE NEM KOLLAJEN 48 SAAT ŞAMPUAN




Doğumdan sonra daha önceki bir postumda söz ettiğim gibi saçlarım çok dökülüyor.Bunun yanında daha önceki röflelerimin yıpranmışlığından dolayı saçlarım çok kuru. Şu anda emzirdiğim için ve de saçlarım istediğinden boyatmıyorum ama önceden kalma bu kuruluktan fazlaca şikayetçiyim. Bunun için bu nem vaad eden şampuanı görünce denemeden edemedim. Elseve ürünlerinden çoğunlukla memnun olduğumdan gözüm kapalı aldım. 5-6 kez yıkadım bu şampuanla saçımı ve gerçekten saçıma verdiği nemliliği sevdim daha az kuru hissediyorum özellikle de uçlarını. Saçlarında kuruluktan şikayetçi ve nem isteyenlere öneririm.


Fiyatı: 8.90-10.90 tl aralığında aldığınız yere göre değişebiliyor.



Edit:  Şimdi şampuanı epeyce bir kullandıktan sonra posta ekleme yapma ihtiyacı duydum. Şampuan saç diplerimde kaşıntı yaptı. Saç derim pul pul dökülerek kepeklenme sorunu yaşadım.Aynı sorunu Elseve arı sütlü olanda da yaşamıştım.Ben yine sarı onarıcı seriye dönüş yaptım.Bilginize.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....