Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

İçimde bir yerde biliyorum, ama bulamıyorum.

Blogun ismine karar vereli çook uzun zaman oldu aslında.Ama bir türlü kendimde gerekli motivasyonu bulup yazamadım. O isme karar vermemin üzerinden 1.5 yılı geçen bir süre geçti.Bu arada hayatımda önemli bir değişiklik oldu .Ben anne oldum. Anne olmak dünyanın en güzel şeyiymiş gerçekten. Ama bir boşluk kaldı bir yerlerde bebeğimden başka değerli bir şey yokmuş sanki hayatımda.


Eşimle de konuşamaz olduk. Aramıza günden güne bir duvar örüyoruz gibi geliyor.İşte bu hislerle ve şu an çalışmıyor olmamın verdiği evdeki yalnızlığımla yazmaya karar verdim. Hayırlısı....Normalde çok yoğun bir iş hayatım var 2 ay doğum öncesi 6 aydır da doğum sonrası izindeyim .Evde oturuyor olmanın da üzerime gelmesiyle bir ucuyla mutlu bir ucuyla içi boş ,mutsuz bir çizgide gidip gidip geliyorum. Bugünden sonra dilediğim nevarsa buradan paylaşmaya çalışacağım.

1 yorum:

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....