Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

Eyvah!Saçlarım dökülüyor.

Doğumdan sonra 3.aydan itibaren saçlarım avuç avuç elimde kalmaya başladı.Ama ne dökülme her duştan sonra tam bir avuç saç elimde kalıyor.Halılarda tutam tutam saçlar,çocuğun emziğine dolanan saç ve bilumum yerde saç....

Tabi beni aldı bir telaş. Mesleğin avantajından faydalanıp dermatolog bir arkadaşıma danıştım.Bunun sebebi hamilelik süresince yüksek kalan östrojen sevieleri nedeni ile dökülmesi gereken saçların dökülmeyip,doğumdan sonra östrojen normal düzeyine indiğinde topluca dökülmeleriymiş.Allahtan geçiciymiş.Yoksa bu hızla saçlarım baya bir azalacaktı.Gebelik süresince kullandığımız demir ve multivitamin preparatlarını kullanabilirmişiz.

2 yorum:

  1. hamile değilim ama yoğun bir dökülme yaşıyorum doktor hanım :) bende bir hastanede çalışıyorum ankarada ama burada dermotolog yok :) yıllar önce gittiğim doktor saçlarımın sağlıklı olduğunu söylemişti ama artık o kadar döküldü ki açıldı iyice :( ne kullansam bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Multivitamin tabletlerin faydası olabilir.Ama öncelikle tetkik edilmeli.Rutin kan ve tiroid fonksiyon testlerine bir bakılabilir.

      Sil

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....