Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

DENEDİM! ELSEVE Extraordinary Oil


Yıllardır saçlarımı röfleli kullanan biri olarak sürekli saç bakımı yaparım evde. Hem röfleli saça sahip olup hem de saça bakmazsan saçların elinden kayıp gitmesi kaçınılmaz olur ,kullananlar bilir. :)) Yaklaşık 1 yıldır hamilelik+doğum +emzirme nedeni ile röfle yaptırmadım saçıma epeyce uzadılar.Ama kestirsem de uçlarda kalan röfleler aynı kurulukta hala. Ben de bakım yağlarını sevdiğimden Elseve markasına da güvendiğimden Extraordinary Oil'i görür görmez aldım ve hemen denedim. 



extraordinary oil kullanan



İlk söyleyeceğim özelliği mis gibi kokması.Acayip güzel bir kokusu var. Sırf saçlarım böyle koksun diye bile sürebilirim.Çok az miktarda ürünü banyo sonrası hafif nemliyken sürüyorum saçıma ve çok az kurutuyorum.Bazen de tam kuruttuktan sonra bu yağı sürüyorum cidden kuru uçlarıma iyi geldi. Kalıcı iyileşme sağlamasa da sürüldükten sonra gereken pürüzsüzlüğü sağladığını söyleyebilirim.


Fiyatı: 13.90 tl (yine aldığınız yere göre 1-2 tl oynayabiliyor) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için önemli ve değerli....